Hahaha... Awak geram... tak mahu belajar lagi...
 
Ok Ok!Everytime you win!!!Yaya!  Work hard n play hard!!
iPunter ( Date: 05-Mar-2013 15:04) Posted:
|
Di-dalam kapal yok bukan semua main-main-nya...
    Dudok di-dalam kapal yok pun mahu rajin-rajin dan sebok...
          Sebab mesti mahu menjaga komputa-komputa bila main saham komoditi.
                Pasar dunia komoditi-nya boleh main kacang-merah, getah, dan lain-lian-nya...
Sifu ipunter, i can't believe it..... playing 4D also hv strategy....lol
iPunter ( Date: 05-Mar-2013 14:33) Posted:
|
LOL....macam ini semua all tak paya kerja lagi!Bila bila  boleh beli kapal yok!
LOL...In this case all no need to work anymore! Anytime can buy yacht!
 
 
 
 
iPunter ( Date: 05-Mar-2013 14:33) Posted:
|
 
  www.danielloh.com
Pls take note US market has not fallen much yet.  We think that the ROT in US has just started but the real impact has not been felt hard. Be careful from now onwards as momentum may take a turn for the worse.
All stop losses must be tighter than usual.  If you have never set up your stop losses in the beginning, you probably would need to revise your trading strategy as this is a critical part of short term investment strategy.
One good way to play is buy all the same numbers draw after draw eg. for 6 months.
But need to calculate the total outlay (for the 6 months) before playing. Systematic play.
Within the 6 months, there will be a good chance of striking at least one of the numbers.
At the end of the 6 months, one will have either profitted or lost the whole outlay (cut loss).
This is much better than playng stocks.
Octavia ( Date: 05-Mar-2013 14:27) Posted:
|
I PM you more 4D nbrs.Pls check yr inbox.lol
halleluyah ( Date: 05-Mar-2013 14:22) Posted:
|
Wow so many 4D numbers to buy ahhh.....lol.
Octavia ( Date: 05-Mar-2013 13:23) Posted:
|
U are welcome.
GorgeousOng ( Date: 05-Mar-2013 12:59) Posted:
|
Thanks!
Octavia ( Date: 05-Mar-2013 12:55) Posted:
|
Update on supports and resistances.
Pivot: 3267
Our preference: Short positions below 3267 with targets @ 3234 & 3210 in extension.
Alternative scenario: Above 3267 look for further upside with 3283 & 3298 as targets.
Comment: as long as 3267 is resistance, likely decline to 3234.
Key levels
3298
3283
3267
3248.29 last
3234
3210
3182

Kalau pilih salah property pun boleh pengsan, nak jual tak ada pembeli , nak sewa pun tak orang mau. Developer lari lebih terok, tahun tahun pun tak siap.
halleluyah ( Date: 05-Mar-2013 11:44) Posted:
|
Awak kalau sudah tahu main saham ia-lah banyak komplex, cukup lah...
Awak sudah ada pengtahuan tu, sudah sangat baik. Saham boleh di-gunakan macam hobi...
macham main tikam. Tetapi kalau mahu untong duit tidak senang. Kalau simpan lama-lama
pun boleh pengsan-nya. Ada orang fikir.simpan lama-lama mesti untong, tetapi fikiran tu salah...

Memamg betul cakap sifu ipunter.  Lagi tiap krisis  pun tak sama jadi ada banyak yang nak belajar.  Invest property lebih senang tak itu komplex dan tak itu stress pun. Saya agak sifu sudah retired dan sekarang full time main saham ya?
iPunter ( Date: 05-Mar-2013 11:29) Posted:
|
Mesti mahu belajar banyak tahun-nya... Saham bukan main-main... 
  Ada pengtahuan sahaja pun tidak cukup... Main saham ia-lah banyak komplex...
          Sebab pun ada saikoloji mendalam-nya... semua-nya tidak senang faham...
GorgeousOng ( Date: 05-Mar-2013 11:12) Posted:
|
Could be a good bargain hunting or it could be more wave coming, sell on rebound. I am in dilemma with my limited bullet. 
A small percentage of money coming out of bonds can buy up many many times of equities.
Kamu pandai sekali!!!Saya belum cukup pengetahuan main seharian beli- jualnya.
iPunter ( Date: 05-Mar-2013 11:04) Posted:
|